A cunoaste. A iubi. Înc-o data, iar si iara. A cunoaste-nseamna iarna. A iubi e primavara.

Halloween. Kultur Haus.

Anul acesta cred ca a fost primul an cand am „sarbatorit” Halloween.
Nici nu stiam ce semnificatie are, dar noroc cu Wikipedia:

„Halloween este o sărbătoare de origine celtică, preluată astăzi de multe popoare din lumea occidentală, ea răspândindu-se în secolul al XIX-lea prin intermediul imigranților irlandezi din Statele Unite ale Americii. Ea este sărbătorită în noaptea de 31 octombrie, deși în unele țări data sărbătorii variază — de exemplu, în Suedia este sărbătorită în prima sâmbătă din noiembrie. Numele provine din limba engleză, de la expresia All Hallows’ Even, numele sărbătorii creștine a tuturor sfinților, sărbătoare cu care Halloweenul a devenit asociat în țările unde predomină creștinismul occidental — catolic și protestant, deoarece în aceste culte creștine, ziua tuturor sfinților este sărbătorită pe 1 noiembrie. Specific pentru Halloween este dovleacul sculptat, care reprezintă Lanterna lui Jack. Cu ocazia acestei sărbători, copiii se maschează în vrăjitori, mumii sau alte personaje și colindă pe la case întrebând „Trick or Treat?” (Păcăleală sau dulciuri?), ca o amenințare că dacă nu li se dau dulciuri, persoanei colindate i se va juca o farsă. În alte țări, Halloween este serbat prin parade și carnavaluri.”
Ma rog, ideea este ca nu aveam niciun plan, ba mai mult, ma enerveaza ca preluam niste sarbatori internationale mult prea mult, si le uitam pe alte noastre si nu vroiam sa merg nicaieri.
Dar am hotarat cu totii sa mergem toti intr-un local, Kultur Haus (fostul Twice) fara sa ne costumam si chestii.
Dar m-am costumat in….scolarita :p totusi. Si am mers. Eu nu mai fusesem niciodata in Twice, deci nu stiam cum este. Ceilalti erau sceptici in privinta atmosferei din local, dar dupa ce am asteptat un pic in fata usii clubului, am intrat in cele din urma.
Si mi s-a parut chiar interesant localul, cu toate ca muzica era fooooarte tare si nu tocmai…genul meu. Adica, genul pe care sa poti dansa, ma refer.
Ma rog, am stat un pic acolo (oricum, era deja prea aglomerat), am admirat costumatiile celorlalti, am admirat pe cei care chiar stiau sa danseze pe genul ala de muzica, am ras nitel, am dansat nitel etc. A fost frumos pana ce au inceput sa ma usture ochii intr-un hal in care zici ca plangeam cu 80 km/h.
Asa ca a trebuit sa plec. Dar am promis ca voi mai merge, ca sa si pot dansa pana la epuizare .
Mi-a placut. La anul, voi fii mai inspirata in privinta costumatiei, trebuie sa incep sa ma gandesc de acum.

🙂

Comments on: "Halloween. Kultur Haus." (2)

  1. Pai si poze nu ne arati?!

Lasă un comentariu